Filozofia firmy
Niepowtarzalność, wyjątkowość, specjalizacja to określenia często nadużywane i podobnie często niemające pokrycia w rzeczywistości. My nie zamierzamy ich nadużywać.
Tak, mamy aspirację bycia niepowtarzalną firmą, jednak nie jest to proste w świecie tak bardzo rozwiniętym, podającym szereg gotowych rozwiązań na wyciągnięcie dłoni.
Wyjątkowość jest czymś z kolei umownym, uzależnionym od doświadczenia czy punktu widzenia klienta, piekarza/cukiernika czy w końcu właściciela firmy.
Nie szukamy też aspektu zaskoczenia. Cieszy nas niezmiernie, kiedy ono przyjdzie, ale wiemy też, że jest to efekt naszej pracy oraz starań o jakość czy wyróżnienie produkowanych wyrobów.
Nasi klienci tak bardzo przyzwyczaili się do nas, że trudno mówić o niepowtarzalności skoro do nas wracają i powtarzają to każdego dnia.
Czy jesteśmy wyjątkowi? Tak, bo naszą specjalizacją jest wsłuchiwanie się w klienta, w jego potrzeby.
Stąpamy mocno po ziemi, podejmujemy trudne decyzje, nie boimy się wyzwań, ale też umiemy zrezygnować z zysku, jeśli nie jesteśmy w pełni gotowi.
„Wdzięczność jest niezwykłym darem i w dodatku zawsze pod ręką” – tego nauczyli nas nasi klienci, a my staramy się o tym pamiętać każdego dnia.